Nu am pierdut în greutate pe paleo

Paleo diete planuri diete pentru pierderea in greutate |

Scris pe: 07 Mai Accesări: Spune-ți opinia! În anuldieta paleo a fost cea mai populară dietă din lume. Cu toate acestea, este încă foarte controversată în rândul profesioniştilor din domeniul sănătăţii şi a organizaţiilor din domeniul nutriţiei.

gua sha slimming review de ce nou născutul meu pierde în greutate

Unii au îmbrăţişat dieta considerând-o sănătoasă şi convenabilă, în timp ce alţii sunt de părere că este dăunătoare. Din fericire, ştiinţa ne poate oferi unele răspunsuri, pentru că până acum au fost efectuate 5 studii cu privire la dieta paleo. În acest articol, voi arunca o privire obiectivă asupra acestor studii şi asupra concluziilor, apoi voi face un rezumat la final.

Un abecedar scurt despre dieta paleo Dieta paleo imită dieta strămoşilor noştri vânători-culegători, bazându-se pe premisa că ei nu sufereau de aceleaşi boli ca şi oamenii moderni.

Курортный роман (es)

Această dietă susţine consumul de produse alimentare de origine animală şi vegetală neprocesate, incluzând aici carnea, peştele, ouăle, legumele, fructele, nucile şi seminţele. Se evită alimentele procesate, zahărul, produsele lactate şi cerealele, deşi unele dintre "versiunile" moderne ale dietei paleo permit consumul de produse lactate şi orez. Studiile Toate aceste studii au fost efectuate pe oameni şi au fost publicate în reviste ştiinţifice respectate.

Dietă populară care ar putea fi rău pentru dvs. Mama ta a slăbit în dieta militară.

Lindeberg S, et al. Niciun grup nu a restricţionat caloriile. S-au măsurat în special: toleranţa la glucoză, nivelul insulinei, greutatea şi circumferinţa taliei. Acest studiu a durat 12 săptămâni. Toleranţa la glucoză: testul toleranţei la glucoză măsoară cât de repede este aceasta eliminată din sânge. Este un marker pentru rezistenţa la insulină şi diabet. Acest grafic arată diferenţa dintre grupuri. Punctele pline sunt linia de bază, iar cele goale reprezintă rezultatul celor 12 săptămâni de dietă.

Grupul paleo este în stânga, grupul de control este în dreapta. După cum puteţi vedea din grafice, doar grupul ce a ţinut dieta paleo a constatat o îmbunătăţire semnificativă a toleranţei la glucoză. Pierderea în greutate: ambele grupuri au pierdut semnificativ în greutate: 5 kg.

Totuşi diferenţele nu au fost statistic semnificative între cele două grupuri.

gel de slăbire în uganda pierdere în greutate greeley co

Grupul ce a ţinut dieta paleo a avut cu 5,6 cm. Diferenţa a fost semnificativă statistic.

Grătar pentru pierderea în greutate. Dieta vegană pentru pierderea în greutate - funcționează?

Concluzie: o dietă paleolitică duce la îmbunătăţiri ale dimensiunii circumferinţei taliei şi a controlului glicemic, în comparaţie cu o dietă mediteraneană. Osterdahl M, et al.

cum îndepărtați grăsimea burtă ceaiuri pentru a pierde în greutate într o săptămână

Detalii: 14 studenţi sănătoşi 5 bărbaţi, 9 femei au fost instruiţi să ţină o dietă paleolitică timp de 3 săptămâni. Nu a existat niciun grup de control. Pierderea în greutate: greutatea cele mai bune articole de îmbrăcăminte de slăbire scăzut cu 2,3 kg, indicele masei corporale cu 0,8 şi circumferinţa taliei cu 1,5 cm.

Alţi markeri: tensiunea arterială sistolică s-a redus cu 3 mmHg. Concluzie: subiecţii au pierdut în greutate şi au avut o uşoară reducere a circumferinţei taliei şi a tensiunii arteriale sistolice. Jonsson T, et al. Detalii: 13 persoane cu diabet de tip 2 au ţinut o dietă paleolitică sau o dietă tipică pentru diabet.

Pierdere în greutate în dieta paleo

Fiecare dietă a durat 3 luni. Pierderea în greutate: când au ţinut dieta paleo participanţii au pierdut cu 3 kg. Concluzie: dieta paleo a produs o pierdere mai mare în greutate şi unele ameliorări ale factorilor de risc cardiovascular, comparativ cu dieta pentru diabet.

Frassetto, et al. Detalii: 9 persoane sănătoase au consumat o dietă paleolitică timp de 10 zile. Caloriile au fost controlate pentru a se asigura că nu slăbesc.

Ryberg, et al. Detalii: 10 femei sănătoase cu IMC peste 27 au consumat o dietă paleolitică modificată pentru 5 săptămâni. Principalele rezultate măsurate au fost: grăsimea ficatului, a celulelor musculare şi sensibilitatea la insulină.

Pierderea în greutate: femeile au pierdut în medie 4,5 kg. Grăsimea ficatului şi cea musculară: conţinutul de grăsime al ficatului şi al celulelor musculare reprezintă factori de risc pentru bolile metabolice.

Acest grafic arată cum a nu am pierdut în greutate pe paleo conţinutul de grăsime din celulele ficatului: După cum puteţi vedea, la femeile care au avut o cantitate mare de grăsime a ficatului ficat gras s-a observat cea mai mare scădere.

Concluzie: în timpul studiului care a durat 5 săptămâni, femeile au slăbit şi au prezentat reduceri ale grăsimii ficatului. Au existat îmbunătăţiri şi ale unor markeri importanţi pentru sănătate. Studii care nu au fost incluse Am sărit următoarele două studii pentru că nu erau aplicabile: Jonsson T, et al.

O'Dea K. Este un studiu foarte interesant, dar există prea mulţi factori de confuzie pentru a putea concluziona ceva despre dietă. Deci, doar studiile umane care pot izola dieta ca fiind singura variabilă sunt incluse în această analiză.

Dieta Paleo pentru scăderea în greutate

Pierderea în greutate şi circumferinţa taliei Acest grafic arată câte kilograme s-au pierdut în aceste studii. Nu am inclus Frassetto, et al 4deoarece s-au controlat caloriile pentru a se asigura că participanţii nu slăbesc. Graficul nu am pierdut în greutate pe paleo mai jos arată efectul asupra circumferinţei taliei un marker pentru grăsimea viscerală dăunătoare din jurul organelor. Studiile au avut reduceri statistice semnificative în privinţa circumferinţei taliei, lucru ce s-ar traduce printr-un risc redus de boli precum diabetul şi bolile cardiovasculare.

Colesterolul şi trigliceridele Patru dintre studii au constatat modificări ale colesterolului Total, LDL, HDL şi trigliceridelor din sânge: Au existat reduceri ale colesterolului Total în două studii 45dar diferenţa nu a fost statistic semnificativă în celelalte două studii 23.

În două studii s-a observat o diminuare importantă a colesterolului LDL 45. O diferenţă statistic semnificativă a colesterolului HDL a fost constatată în două studii.

Asevedeași