Modalități de a pierde greutatea piciorului

modalități de a pierde greutatea piciorului

Din păcate, nu putem pierde în greutate pentru o anumită poziție. Dieta și exerc Conţinut Sfat Spatele tău este unul dintre cele mai grele locuri pentru a tonifica și a pierde grăsime într-un plan de slăbire. Dieta și exercițiile fizice trebuie să susțină fermitatea corpului superior și să reducă cantitatea de grăsime corporală.

Nu puteți pierde în greutate într-o zonă mică a corpului. Combinarea dietei cu exercițiile fizice va ajuta la tonificarea întregii zone a spatelui, reducând în același timp grăsimea corporală.

Reglarea corectă a dietei și efectuarea tipului corect de exerciții de antrenament cardio sau de forță vă pot ajuta să scăpați de grăsimea din spate.

modalități de a pierde greutatea piciorului

Pași Metoda 1 din 2: Exercițiu pentru a pierde grăsimea din spate Începeți să exersați cardio. Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să faceți mișcare timp de cel puțin 30 de minute, zile pe săptămână.

Exercițiile cardio sunt deosebit de eficiente pentru reducerea grăsimilor din spate. Vor arde calorii și vor întări mușchii spatelui: canotaj, box și înot.

Beneficiile Cardio nu se limitează doar la strângerea spatelui.

modalități de a pierde greutatea piciorului

Sa demonstrat că cardio reduce riscul bolilor de inimă, îmbunătățește nivelul colesterolului și al trigliceridelor, îmbunătățește funcția inimii și reduce riscul de osteoporoză. Nu puteți pierde în greutate în anumite zone, trebuie să pierdeți greutatea totală și grăsimea totală pentru a putea slăbi într-o anumită locație. Exercițiile cardio vă vor ajuta în acest sens. Interval de exersare. Aceasta este o modalitate mai rapidă de a arde grăsimile, nu numai că tonifiază spatele, ci și reduce grăsimea corporală.

Antrenamentul de intensitate ridicată poate arde mai multe grăsimi și poate crește rata de ardere a grăsimilor după ce ați terminat exercițiul. Antrenament pe intervale cu jogging: Aleargă la o viteză mare timp de câteva minute, încetinește-te la un ritm mai confortabil timp de cinci minute, apoi crește din nou viteza două minute mai târziu.

modalități de a pierde greutatea piciorului

Continuați să faceți acest lucru timp de de minute. Luați în considerare antrenamentul intens pe intervale. Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este definit ca antrenament la intensitate mare timp de 30 de secunde până la câteva minute, alternând cu perioade de odihnă sau exerciții de intensitate scăzută timp de minute.

Această practică chiar promova beneficiile exercițiului cardio regulat. Poate îmbunătăți sănătatea inimii și crește metabolismul.

Când exersați la intensitate mare, trebuie să transpirați și să respirați mult la un nivel pe care nu îl puteți vorbi în propoziții sau vorbi. Faceți HIIT timp de 20 de minute cu cinci minute de încălzire și relaxare. Faceți exerciții folosind masa corporală.

Există exerciții specifice disponibile pentru îmbunătățirea sănătății spatelui care nu necesită echipament special. Multe dintre aceste exerciții se pot face acasă. Legați un șnur elastic de clanța ușii.

modalități de a pierde greutatea piciorului

Închideți ușa și stați la aproximativ 2 metri distanță. Țineți un capăt al fiecărui fir în fiecare mână și îndoiți cotul la un unghi de 90 de grade. Trageți brațele înapoi, astfel încât umerii să fie presați împreună.

Cum să slăbești la picioare și la șolduri

Țineți această poziție timp de 10 secunde, apoi eliberați. Repetați de ori. Dacă nu simțiți că rezistența este suficient de puternică, atunci stați puțin mai departe de ușă sau folosiți un cablu elastic mai gros.

Întinderile spatelui inferior vizează partea inferioară a spatelui și strâng mușchii situați pe brâu, unde se acumulează grăsimi neplăcute.

  • Modalități grozave de a pierde în greutate Rezultatele pierderii de grăsime ipamorelin
  • Chiar și puțină activitate fizică poate ajuta, chiar și mișcările de nervozitate ale corpului fidgeting.
  • Modalități de a pierde în greutate la picioare și șolduri rapid: exerciții fizice și dieta
  • Succes Cele mai bune modalități de a pierde pântecele, brațul și grăsimea picioarelor în 8 săptămâni Când vine vorba de pierderea în greutate, toată lumea vrea să slăbească rapid!
  • Climbarul de scări arde grăsime
  • Clubbercise pierderea în greutate
  • Modalități de a pierde în greutate fără a alerga - Sănătate -

Pentru a începe, întindeți-vă cu fața în jos pe podea. Așezați-vă mâinile în spatele capului și ridicați pieptul de pe sol cât mai mult posibil.

modalități de a pierde greutatea piciorului

Începeți cu trei sesiuni de câte Pentru exercițiul de pod, întindeți-vă pe spate pe podea. Îndoiți genunchii la un unghi de 90 de grade, dar țineți-vă picioarele plate pe podea. Ridicați fesele până când spatele este în linie dreaptă ca un pod. Țineți timp de 10 până la 15 secunde, apoi coborâți-vă pe podea. Repetați de 10 până la 20 de ori.

Faceți o scândură pentru a vă tonifica slimming ceai avis mușchi al spatelui și al miezului.

Așezați antebrațele pe podea.

genuflexiuni

Păstrează corpul în linie dreaptă. Păstrați această scândură cât mai mult timp posibil.

modalități de a pierde greutatea piciorului

Odihnește-te și repetă încă 1 sau 2 ori. Exercițiu cu greutăți și mașini de exercițiu.

Modalități grozave de a pierde în greutate, Ce este slăbitul din grăsime?

Folosirea greutăților libere sau a aparatelor de greutate vă poate tonifica și spatele. Combinat cu alte exerciții de antrenament cardio și de forță, vă puteți tonifica ușor mușchii spatelui.

Începeți cu o greutate moderată. Puteți ridica acea greutate fără a exercita prea mult.

Antrenament de forță Alergatul nu este singura activitate aerobă care arde calorii și te ajută să slăbești. Luați în considerare alte activități, mai puțin obositoare, cu impact redus și modificări ale stilului de viață, care vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele fără a pune presiunea pe articulații și pe mușchii pe care alergarea le face. Adresați-vă medicului dumneavoastră înainte de a începe un program de exerciții fizice pentru prima dată sau dacă ați fost departe de programele de fitness pentru o vreme sau dacă aveți probleme cronice de sănătate. Dietă Efectuarea unor modificări dietetice pozitive este una dintre cele mai bune modalități de a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de scădere în greutate și de a vă permite să vă mențineți greutatea obiectivului odată ce îl atingeți.

Dar dacă puteți ridica greutăți fără efort, atunci mușchii nu se pot dezvolta. Ridicarea ganterei vă va întări modalități de a pierde greutatea piciorului spatelui. Țineți o ganteră în fiecare mână și îndoiți-vă la șolduri.

Cel mai bun mod de a scăpa de grăsime

Ridicați brațele în lateral, ca o aripă de avion, până când brațele sunt la înălțimea umerilor și apoi coborâți din nou în lateral. Exersează de 3 ori, câte 8 bătăi de fiecare dată. După ce v-ați întărit mușchii și țesutul conjunctiv și ați însușit manevra, vă puteți crește greutatea și numărul de exerciții pentru o creștere musculară suplimentară. Dacă doriți să aveți un corp tonifiat, trebuie să măriți numărul de exerciții.

Pentru exercițiul Lat Pulldown, veți ține bara de cablu cu ambele mâini late, poziția mânerului superior. Coapsele sunt sub bază și așează articulațiile cu fața în sus. Când vă întindeți, bara de cabluri trebuie să fie la îndemâna dvs. Trageți bara de cablu până la bărbie ținând tot timpul spatele drept cu o mișcare lină, simțind că omoplații se unesc.

Eliberați încet bara de cabluri înapoi în poziția inițială și repetați. Împingeți ganterele peste cap. Țineți o ganteră în fiecare mână.

Țineți gantera lângă ea în palme cu fața în sus. Împingeți brațele drept prin cap până când brațele sunt complet extinse. Coborâți încet brațele până când mâinile revin în poziția de lângă urechi.

Modalități de a pierde în greutate fără a alerga

Repetați de ori sau în funcție de abilitățile dvs. Acest exercițiu va dezvolta mușchii umerilor; Mușchii negri bine dezvoltați vor ajuta spatele să pară mai lat și talia să pară mai mică. Îndoiți bara. Ușor agățat peste talie - aproximativ 45 de grade.

Întindeți brațele în fața dvs. Trageți brațele înapoi până când bicepsul este lângă spate. Împingeți încet brațele înapoi într-o poziție complet îndreptată. Lucrați cu un antrenor personal. Dacă sunteți nou în practică sau doriți mai mult ajutor, puteți lucra cu un antrenor personal. Vă pot ghida să pierdeți grăsimea din spate și să vă tonificați mușchii spatelui. Antrenorii personali sunt profesioniști cu experiență în fitness.

Le puteți cere să ghideze exercițiile pentru a reda tonul, a reduce grăsimea corporală. Multe săli de sport oferă un antrenor timpuriu gratuit la prima înscriere.

De obicei, oferă sesiuni de antrenament cu antrenorul în diferite momente ale zilei. De asemenea, puteți găsi antrenori personali care blogează sau descărca videoclipuri online, astfel încât să puteți obține informații mai detaliate.

Dacă pierzi de calorii pe zi și faci exerciții fizice în modalități de a pierde greutatea piciorului regulat, vei pierde aproximativ o jumătate de kilogram pe săptămână. Acest lucru vă ajută, de asemenea, să pierdeți grăsimea din spate. Folosiți un jurnal alimentar sau un tracker online pentru a vă ajuta să pierdeți de calorii pe zi.

Aceste instrumente de urmărire, împreună cu calculatoarele online, vă pot ajuta să estimați consumul zilnic total de calorii pentru pierderea în greutate.

Asevedeași