Indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică

Consultație Gratuită Indicele glicemic: ce este și când trebuie să ții cont de el?

Indicele glicemic sau IG este o măsură utilizată pentru a determina cât de mult îți poate afecta un aliment sau altul nivelul glicemiei. Mai mulți factori afectează indicele glicemic al unui aliment, inclusiv compoziția nutrienților, coacerea, metoda de gătit și cantitatea de procesare.

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică

Urmarea unei diete glicemice scăzute poate oferi mai multe beneficii pentru sănătate, deoarece ar putea ajuta la echilibrarea nivelului zahărului din sânge, la scăderea colesterolului și la creșterea pierderii în greutate pe termen scurt. Indicele glicemic nu numai că te poate ajuta să îți crești gradul de conștientizare cu privire la ceea ce pui în farfurie, ci și să îți îmbunătățești procesul de pierdere în greutatesă scazi nivelul zahărului din sânge și să reduci colesterolul.

Care este indicele glicemic?

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică

Indicele glicemic IG este o valoare utilizată pentru a măsura cât de mult anumite alimente cresc nivelul zahărului din sânge. Alimentele sunt clasificate ca alimente cu indice glicemic scăzut, mediu sau ridicat și clasate pe o scară de la 0 la Iată cele trei evaluări ale IG: Minim: 55 sau mai puțin Mediu: Înalt: 70 sau mai mult Alimentele bogate în carbohidrați rafinați și zahăr sunt digerate mai repede și au adesea un IG ridicat, în timp ce alimentele bogate în proteine, grăsimi sau fibre au de obicei un IG scăzut.

Alimentelor care nu conțin carbohidrați nu li se atribuie un IG și includ carne, pește, păsări, nuci, semințe, ierburi, condimente și uleiuri.

Diabet zaharat - hiperglicemie

Alți factori care afectează IG al unui aliment includ maturitatea?? Dieta slab glicemică: Beneficii Urmarea unei diete glicemice scăzute poate oferi mai multe beneficii pentru sănătate, inclusiv: Reglarea zahărului din sânge.

Pagina principala Care este indicele glicemic? Indicele glicemic sau indicele glicemic este un criteriu fundamental atunci când cauți să slăbești. Pe lângă monitorizarea aportului de calorii, calitatea alimentelor joacă un rol și mai important. Este deosebit de important să vă urmăriți consumul de carbohidrați pentru a spera să pierdeți grăsimi și să evitați problemele de sănătate în special diabetul.

Multe studii au descoperit că după urmarea unei diete scăzute a IG poate reduce nivelul zahărului din sânge și poate îmbunătăți gestionarea glicemiei la persoanele cu diabet zaharat de tip 2.

Niveluri reduse de colesterol. O dietă cu IG scăzut poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol total și LDL răuambii factori de risc pentru bolile de inimă.

Medic primar Diabet, nutritie si boli metabolice Diabet zaharat este un sindrom complex indus de tulburarea secretiei de insulina de catre pancreas sau de rezistenta celulelor periferice la actiunea insulinei.

O dietă sănătoasă și slab glicemică ar trebui să cuprindă în principal alimente cu IG scăzut, cum ar fi: Fructe: mere, fructe de pădure, portocale, lămâi, flori de tei, grapefruit Legume fără amidon: broccoli, conopidă, morcovi, spanac, roșii Boabe întregi: quinoa, cuscus, orz, hrișcă, ovăz Leguminoase: linte, fasole neagră, năut, fasole Alimentele cu un IG foarte scăzut pot fi, de asemenea, savurate ca parte a unei diete echilibrate glicemice scăzute.

Ele includ: Carne: carne de vită, miel, carne de porc Fructe de mare: ton, somon, creveți, macrou, hamsii, sardine Păsări de curte: pui, curcan, rață, gâscă Uleiuri: ulei de măsline, ulei de cocos, ulei de indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică, ulei vegetal Nuci: migdale, nuci de macadamia, nuci, fistic Semințe: semințe de chia, semințe de susan, semințe de cânepă, semințe de in Ierburi și condimente: turmeric, piper negru, chimen, mărar, busuioc, rozmarin, scorțișoară Deși niciun aliment nu este strict interzis în alimentație, alimentele cu un IG ridicat ar trebui să fie limitate.

Alimentele cu un IG ridicat includ: Pâine: pâine albă, covrigi, pită Orez: orez alb Cereale: ovăz instant, cereale pentru micul dejun Paste și tăiței: lasagna, spaghete, ravioli, macaroane Legume cu amidon: piure de cartofi, cartofi, cartofi prăjiți Produse de patiserie: prăjituri, gogoși, prăjituri, cornuri, brioșe Gustări: ciocolată, biscuiți, floricele, chipsuri, covrigi Băuturi îndulcite cu zahăr: sifon, suc de fructe, băuturi sportive În mod ideal, înlocuiește aceste alimente cu alimente care au un IG mai mic ori de câte ori este posibil.

indicele glicemic vs pierderea în greutate glicemică

Odată cu schimbările în regimul alimentarideal este să combini și exercițiile fizice pregătite de Fitness Mama, dacă ai un scop bine stabilit. Distribuie acest articol și prietenilor tăi, le-ar putea fi de mare folos!

  • Rapper pierde greutatea pentru film
  • Acasă Indicele glicemic și pierderea în greutate Indicele glicemic ete un intrument pe care îl puteți utiliza ca parte a trategiilor generale de control al greutății și de alimentație ănătoaă.

Alte articole din aceeași categorie:.

Asevedeași