Dormind devreme poate pierde in greutate. Pierdeti in greutate in timpul somnului

17 moduri surprinzătoare de a pierde în greutate în somn

Organismul în acest timp au timp să se relaxeze și să piardă în greutate.

dormind devreme poate pierde in greutate

Dormi într-o distracție și să piardă dormind devreme poate pierde in greutate greutate, în același timp. Cum nu ar suna fraza contradictorii, experți de cercetare în domeniul somnului arată că acest lucru este adevărat.

Oamenii de știință au descoperit că există o legătură între somn sănătos și pierdere în greutate.

  • Politica De Confidențialitate 17 moduri surprinzătoare de a pierde în greutate în somn Aceste sfaturi uimitoare vă vor micșora talia în timp ce amânați!
  • Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Medicul susţine că cei care urmează dieta slăbesc în jur de patru kilograme în prima săptămână, la fel fiind în fiecare săptămână ulterioară, un kilogram fiind pierdut în timpul somnului.
  • Royal 21 arzător de grăsime
  • 17 moduri surprinzătoare de a pierde în greutate în somn - Pierdere În Greutate

Care sunt factorii care se leaga de somn si pierderea in greutate sanatoasa? În primul rând - un somn adecvat și restul, și producția de hormoni, iar evaporarea apei în timpul somnului. Hormonii leptina si ghrelin somn sanatos afecteaza nivelurile de hormoni din organismul uman. Doi hormoni care joacă un rol important în stimularea și suprimarea apetitului - leptina si grelina. Leptina hormon este produs de celulele adipoase din organism și este responsabil pentru suprimarea foamei.

GREUTATE - SFATURI PENTRU A SLABI SANATOS

Cu o lipsă de leptina poate dezvolta o forma severa de obezitate. Ghrelin este eliberat ca răspuns la un aspect atractiv și miros delicios de alimente. Un organism sănătos este necesar pentru funcționarea normală a întregului 7,5 ore de somn pe noapte. Lipsa de somn scade nivelul de leptina in sange. Atunci când o persoană nu este suficient de somn, cum sa, secreția crescută a hormonului ghrelin, poate creste, de asemenea, pastor 77 pierdere în greutate și persoana începe să mănânce mai mult.

Atunci când corpul, odihnit și am dormit, iar leptina hormon predomină în sânge, o persoană mai puțin foame.

Sus - Dormiti suficiente ore.

Prin urmare, greutatea nu numai crește, și vice-versa - persoana pierde in greutate. Hormonul de creștere stimulează regenerarea, reproducerea și creșterea celulelor în corpul uman.

Pierdere în greutate de 700 de kilograme. ŞTIRILE ZILEI

Este cunoscut faptul că hormonii de creștere sunt responsabile pentru formarea masei musculare. Acesta este motivul pentru care un nivel ridicat de hormon de creștere crește metabolismul metabolism în organism.

Cu cât metabolismul, arderea mai rapidă a energiei corpului uman, care stimulează pierderea în greutate rapidă.

Pentru pierderea in greutate, acest hormon nu este foarte bun, deoarece stimulează descompunerea proteinelor, acumularea de grăsime, creșterea nivelului de glucoză din sânge. Dacă o persoană nu doarme suficient, nivelul hormonilor cortizol creste.

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important. Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. Mai puțini elevi ai claselor terminale înscriși la Bacalaureat, comparativ cu Evaluare Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii. Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil.

Astfel, metabolismul este redus, proteinele nu sunt prelucrate și transformate în glucoză. Cu cât este mai glucoză în corpul uman, mai multa grasime este stocat. Prin urmare, dacă o persoană încearcă să-și piardă în greutate, este necesar să se asigure că nivelul de cortizol, hormonul în sânge a rămas cât mai scăzut posibil.

17 moduri surprinzătoare de a pierde în greutate în somn

Cu toate acestea, în timpul antrenamentului corpul uman este obosit si muschii primi microtrauma. Prin urmare, după exercitarea corpul trebuie să se acorde timp pentru a recupera. Cel mai bine este de recuperare are loc în timpul somnului. Atunci când o persoană nu doarme suficient, corpul tau este obosit după exercițiu.

Poate u pierde in greutate atunci cand dormi |

Atunci când o persoană este suficient de dormit, organismul are timp să se odihnească, să recupereze și să devină mai puternic. Apa, de fapt - un lichid greu, de exemplu, 1 litru de apă - cântărirea unui kilogram.

Acest lucru înseamnă că atunci când bea 1 litru de apă, atunci veți primi imediat mai bine la 1 kg.

dormind devreme poate pierde in greutate

O schimbare semnificativa in greutate se produce rapid, datorită utilizării apei. În timpul unei nopți de somn la om are loc 2 procese care contribuie la evaporarea treptată a apei din organism: Primul proces: respiratie inhala-expirație.

dormind devreme poate pierde in greutate

În timpul fiecare expiratie se evaporă un pic de umiditate și cantitatea de apă din corp scade în timpul dormind devreme poate pierde in greutate la temperaturi sub zero grade pe stradă este în mod clar de umiditate expirată vizibilă în timpul verii, situația nu se schimbă, doar procesul nu este vizibil.

Al doilea proces: transpirație. De-a lungul nopții a corpului uman se evaporă o mulțime de lichid.

dormind devreme poate pierde in greutate

Prin urmare, în timpul zilei, trebuie sa bei multe lichide - 1, litri, care a fost ceea ce se evapore noaptea. Este important să ne amintim De asemenea, să fie conștienți de faptul că pe timp de noapte nu poate mânca prea mult, mânca pizza și bere cina este interzisă. Ultima masă ar trebui să aibă loc timp de ore înainte de culcare.

Inainte de a merge la culcare, puteți mânca iaurt scăzut de grăsimi sau băuturi din lapte cu un procent scăzut de grăsime.

DIETĂ ÎN SOMN: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi

Dacă doriți insistent să mănânce, puteți mânca câteva migdale, acestea reduc pofta de mancare, iar acest lucru va fi suficient pentru a merge la culcare. În timpul somnului există o scădere a apetitului, crește metabolismul, iar corpul este în repaus și de recuperare. Prin urmare, pentru un stil de viață sănătos sunt importante trei piloni - activitatea fizică, o dietă echilibrată și un sănătos opt ore de somn.

Asevedeași