Cum să pierdeți știința grasă, Cum se elimină grăsimile subcutanate

cum să pierdeți știința grasă

Prescriptie pentru pierderea grasimilor Pierderea grăsimii corporale nu este de fapt o mare știință. Cu toate acestea, reclamele care apar la televizor, precum și articole scrise în reviste de fitness și culturism, cu informații mai puțin actualizate au creat o mare confuzie în ceea ce privește pierderea de grăsime.

Dependent de calorii

În efortul de a elimina această confuzie, voi împărtăși cele 8 reguli privind pierderea de grăsime. Mai jos sunt cele opt reguli care trebuie respectate pentru a obține pierderea maximă de grăsime permanentă, împreună cu creșterea tonusului muscular.

Consumați mai puține calorii decât corpul tău arde timp de cinci până la șase zile pe săptămână Asa este. Trebuie să consumați cu aproximativ de calorii mai puțin decât ceea ce vă arde corpul cantitatea de întreținereca și cum nu creați un deficit caloric, indiferent ce faceți, nu veți pierde grăsime!

Cu toate acestea, este important ca în weekend să crești caloriile cu peste cantitatea de întreținere.

Pierdeți știința greutății: 6 moduri de a pierde grăsimea din burtă

Acest lucru este necesar pentru a împiedica încetinirea metabolismului. Urmăriți oglinda și imaginile, nu scara dvs. De cele mai multe ori, culturistii care abia încep să-mi spună că trebuie să piardă oriunde între de kilograme de grăsime. Cu toate acestea, nu aș fi la fel de preocupat de greutate, așa cum aș fi în felul în care arăți în oglindă și de mărimea taliei tale.

Motivul pentru aceasta cum să pierdeți știința grasă faptul că, pe măsură ce începeți antrenamentul cu greutatea, veți începe să câștigați masa musculară și, în consecință, scara poate să nu prezinte pierderi în greutate. Prin urmare, trebuie doar să vă preocupați de felul în care arătați imaginile sunt o modalitate excelentă de a urmări acest lucru și încetați să vă obsedați de greutatea dvs.

Concentrați-vă pe exercițiul de antrenament pentru greutate pentru pierderea grăsimilor Da, ai auzit corect. Motivul pentru aceasta este că folosind cardio ca unică sursă de exerciții fizice veți pierde cantități egale de grăsime și mușchi.

Pierdeți greutatea sau construiți?

Rezultatul final va fi o versiune mai mică, dar totuși grasă, cu un metabolism mai mic din cauza pierderilor musculare. Câștigarea mușchiului este într-adevăr secretul pierderii de grăsime permanentă, cu cât mai mult mușchi ai, cu atât mai multe calorii arzi în repaus în orice zi.

Amestecă Banana cu Coca Cola și pierde grăsimea permanentă! cum să pierzi grăsimea abdominală

În plus, câștigul de mușchi este cheia pentru realizarea unui corp ferm bun, pe care toată lumea îl dorește, dar dieta și cardio-ul singur nu vor da. Dacă este posibil, încercați să exersați primul lucru dimineața pe stomacul gol Îmi place foarte mult să fac primul lucru dimineața pe stomacul gol, întrucât obțin mereu cele mai rapide rezultate din pierderea de grăsime.

Motivul pentru pierdere în greutate lunară sănătoasă este că rezervele de glicogen ale corpului dvs. În plus, în acest fel am restul zilei să mănânc, să mă recuperez și să cresc.

fat burner slimming ceai pentru bărbați femei

Cu toate acestea, dacă nu îți place să cântărești trenul la începutul zilei, încearcă cel puțin o activitate aerobă rapidă de 20 de minute poate fi o plimbare rapidă cu bicicleta staționară sau o plimbare viguroasăprecum și minute de exerciții abdominale efectuate în mod superset. Acest lucru vă oferă un total de de minute de muncă aerobă care sare începe mecanismele de ardere a grăsimilor la începutul zilei.

Mâncați mai mici și mai frecvente pe tot parcursul zilei.

pierde grăsime de șold în 2 săptămâni

Primul lucru pe care îl fac majoritatea dieterilor de culturism este faptul că încep o dietă prăbușită unde mănâncă doar o dată sau de două ori pe zi, precum și creșterea activității cardiovasculare.

Din nou, aceasta este o modalitate sigură de a pierde mușchiul și de a vă reduce metabolismul. După cum știm deja, mai puțini mușchi și un metabolism mai mic nu reprezintă calea de a-ți atinge obiectivul de culturism. Pentru a menține metabolismul mergând cu viteză maximă și nivelul de zahăr din sânge sub control pentru a menține nivelul ridicat de energie și poftele, 5 - 6 mese mici echilibrate pe zi este calea de urmat.

Acest raport este optim pentru păstrarea insulinei și a glicemiei sub control perfect. În plus, acest raport creează un mediu hormonal favorabil, care duce la creșterea mușchilor și pierderea de grăsime. Lasă ca apa să fie băutura ta principală Din nou, am observat că dieterii își încep dieta cu un efort sincer și chiar numără toate caloriile alimentelor pe care le consumă.

Cu toate acestea, cel mai mult uitați de faptul că sucurile de fructe, sodele și alte băuturi conțin și calorii.

pierde greutatea natural în 2 săptămâni

Prin urmare, evitați orice tip de băutură care conține calorii și concentrați-vă pe a bea apă simplă. Procedând astfel, veți obține următoarele avantaje: Pofta de mâncare va fi suprimată, deoarece apa vă ajută să vă controlați pofta de mâncare.

Uneori, când simțiți foame după o masă bună, această senzație indică o lipsă de apă. Apa de băut în acel moment ar îndepărta pofta. Veți obține un impuls metabolic pe măsură ce apa rece îți crește metabolismul. Procesul de pierdere de grăsime va funcționa cu un vârf complet, deoarece este nevoie de apă pentru ca pierderea de grăsime să aibă loc. Nu veți bea calorii inutile, deoarece apa nu are calorii.

Fii pregătit și ambalează în prealabil mesele tale Un lucru care ucide total dieters este să funcționeze. Munca nu este însă vinovată. Vinovatul este ora prânzului.

pierdere în greutate și stare de rău generală

Dacă dieterul nu își preambalează mâncarea, masa de prânz vine și persoana sfârșește mergând la cea mai apropiată articulație de fast-food și expunându-se la ispita la care probabil nouă de la zece ori cedează. Prin urmare, cea mai bună modalitate de a rămâne la dietă și de asemenea, a evita pierderea meselor este să preambalăm totul în așa fel încât, atunci când dieta 13 zile daneza o masă, să fie relativ ușor să ai acces la mâncare.

Un alt avantaj al acestui lucru este că, deoarece alimentele sunt preambalate, nu veți adăuga mâncare suplimentară pe farfurie. În timp ce cerințele de somn variază, șapte până la nouă ore de somn este, în general, o regulă bună.

Probabilitatea de a ceda la poftele nopții târzii crește exponențial pentru fiecare oră târzie a zilei în care stai treaz.

Newest ideas

Prescriptie pentru pierderea grasimilor Acum că 9lb pierdere în greutate într o săptămână acoperit cele 8 reguli privind pierderea de grăsime, mai jos este rețeta pentru pierderea grăsimii: Folosiți antrenamentul pentru greutate ca principală formă cum să pierdeți știința grasă exercițiu în rutina de antrenament: Dacă începeți, rămâneți la o rutină completă de antrenament cu greutatea corporală, efectuată de trei ori pe săptămână; cum ar fi luni, miercuri și vineri dacă tocmai începeți, vă rugăm să vizitați articolul meu pentru culturisti începători.

Poate doriți să experimentați primul antrenament dimineața pe stomacul gol pentru a accelera și mai mult creșterea pierderii de grăsime.

Cheia este să rămâneți hidratat corespunzător cu multă apă înainte, în timpul și după antrenament. Oferă-i un proces de patru săptămâni și dacă pur și simplu nu te simți bine sau nu este practic în funcție de programul tăuatunci trebuie doar să te antrenezi la orice oră convenabilă din timpul zilei. Dacă sunteți capabil să faceți antrenamentele cu greutatea dimineața, atunci faceți 40 de minute de greutăți și doar 10 minute de mers cu bicicleta ușoară pentru a curge acidul lactic din sistemul dumneavoastră.

De ce să pierdeți greutatea este greu - dar nu imposibil

Folosiți cardio în zilele în care nu ridicați greutăți în primul rând dimineața pe stomacul gol. Din nou, lucrul cheie este să rămâi bine hidratat.

poate muay thai te face să pierzi în greutate

De asemenea, limitează-te la nu mai mult de 40 de minute. Dacă faceți cardio de ceva vreme, aruncați o minge curbă asupra corpului dvs. Puteți confunda corpul făcând 2 săptămâni de 20 de minute de cardio, apoi două săptămâni de 30 de minute și apoi 2 săptămâni de 40 de minute.

Pas pe scară

După ultimele două săptămâni, repetați ciclul de șase săptămâni. Mâncați 5 până la 6 mese pe zi. Vă rugăm să vizitați pagina mea de nutriție pentru mai multe sfaturi despre informații nutriționale. Folosiți suplimente bune pentru culturism: Utilizați o formulă bună de vitamine și minerale, împreună cu un supliment proteic. Motivul formulei multiple pentru vitamine și minerale este evitarea deficiențelor nutriționale.

Marca pe care o folosesc este Eclipse Complex De asemenea, obțineți-vă un supliment bun de vitamina C iau 3 grame în doze cum să pierdeți știința grasă de 1 gram pe zi. Vitamina C este un excelent supresor al cortizolului, plus că vă ajută sistemul imunitar. În cele din urmă, utilizați un supliment proteic bun ca o modalitate convenabilă de a obține toate mesele fără a fi nevoie să mâncați mâncare adevărată toată ziua.

Dacă vă aflați în bare proteice, încercați barele Labrada. Au un gust minunat! Abține-te de la fumat sau băut: Fumatul sau consumul de alcool. Ambele niveluri mai scăzute de testosteron printre alte probleme. Alcoolul, în special, este excelent pentru acumularea de grăsime. Sper ca acest lucru să elimine complet toată confuzia asociată cu pierderea grăsimilor. Noroc cu dieta!

exercitii de slabit pentru acasa

Asevedeași