Cum să pierdeți grăsimea peste abs ul inferior

Cum să pierdeți grăsimea de la abs inferior. 5 exerciții eficiente pentru a obține abdominale plate

De ce ai nevoie Abs-ul sexy cu tonuri a fost întotdeauna o țintă urmărită atât de bărbați, cât și de femei. Spre deosebire de bărbați, femeile trebuie să lucreze mai mult pentru a obține această frumusețe. Din punct de vedere biologic, unele femei trebuie să lucreze mai mult pentru a avea mușchi la fel de tonifiați ca bărbații. Acestea tind să acumuleze mai multe grăsimi corporale, astfel încât mușchii abdominali sunt ascunși. Alții ezită să facă exerciții de construire a mușchilor de teamă că vor deveni meschini.

Nu vă faceți griji - cu combinația inteligentă de dietă și exerciții fizice, femeile pot dezvolta abdomene statuare și mușchi centrali fără a arăta ca un culturist. Pași Partea 1 din 3: Exerciții abdominale Începeți cu un exercițiu crunching. Pentru abdomenele de bază, ar trebui să vă întindeți pe spate, cu genunchii ușor îndoiți și cu picioarele plate pe podea. Încrucișează-ți brațele peste piept și ridică-ți partea superioară a corpului de pe sol, ridicându-te de la omoplați la spate.

Stai drept, oprindu-te o clipă la sfârșitul gamei. Apoi gocce onetwosllim înapoi pe podea și repetați. Nu vă strângeți sau nu vă mișcați brusc și asigurați-vă că vă mențineți gâtul încordat. Forța trebuie exercitată asupra mușchilor abdominali, nu asupra gâtului. Ține-ți spatele drept - niciodată cocoșat atunci când faci cranchi. Cu o criză mai scurtă, care este mai ușoară decât o criză obișnuită, ridicați-vă umerii de la sol - nu partea superioară a corpului.

suplimente de arzător de grăsime pentru stimulente femeile cele mai bune recenzii de grăsime

Ambele moduri ajută la mișcarea mușchilor centrali din abdomen. În general, mușchii abdominali aleargă de la bazin până chiar sub piept. Mușchii transversali sunt destul de mari, dar mușchii drepți abdominali sunt destul de subțiri.

Picioarele sexy în 7 zile (pierdeți grăsimea picioarelor) - 8 minute de antrenament

Pentru ca mușchii abdominali drepți să apară, trebuie să vă dezvoltați mușchii de bază și să pierdeți grăsime în jurul taliei. Pentru a avea abdominale clare și rotunde, trebuie să faceți toată partea superioară a zonei abdominale. Scândurile sunt, de asemenea, un exercițiu bun pentru mușchii nucleului. Faceți lifturi pentru picioare. Așezați-vă pe podea cu picioarele drepte și apăsate împreună. Păstrați picioarele drepte și ridicați încet ambele picioare în poziție verticală, astfel încât acestea să indice spre tavan.

abby lee pierdere în greutate pierde în greutate 100 de lire sterline

Coborâți ușor piciorul până la podea cum să pierdeți grăsimea peste abs ul inferior repetați. Nu vă separați picioarele și nu îndoiți genunchii atunci când faceți exerciții, cu excepția cazului în care vi se pare prea dificil. În acest caz, reglați exercițiul împingând genunchii în sus până la piept, în loc de doar picioarele până în tavan. Pentru a face exercițiul mai greu, încercați să țineți o ganteră sau o ganteră mică între picioare în timpul exercițiului!

  • Video: Computational Thinking - Computer Science for Business LeadersIunie funcționare Singura modalitate de a elimina zonele țintă ale grăsimilor este prin scăderea în greutate în general.
  • Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri Antrenament box pentru pierderea de grăsime?
  • Apelați la o dietă de slăbire, reduceți aportul de calorii, poate chiar ar trebui să vizitați un dietetician pentru câteva sfaturi practice și un meniu detaliat.
  • De fapt, pierdeți greutatea frecându-vă burta, cum să pierdeți în greutate cel mai recent

Ridicarea picioarelor ajută la mișcarea mușchilor abdominali inferiori. Mușchiul central joacă un rol important în stabilizarea șoldurilor și a coloanei vertebrale și, dacă aceste două poziții nu sunt stabile, este mai probabil să suferiți leziuni cum să pierdeți grăsimea peste abs ul inferior spate.

Pierdeți în greutate pe, Pierderea din greutate - Cum să pierdeți în greutate abs

Alte exerciții pentru mușchii abdominali inferiori, cum ar fi flexiunile abdominale inversate și ridicarea picioarelor, vizează, de asemenea, zona chiar deasupra șoldurilor, contribuind la o zonă tonifiată pe pelvis. Crunchii bicicletei. Așezați-vă pe spate într-o poziție de bază abdominală, cu genunchii îndoiți și picioarele plate pe podea. Așezați-vă mâinile în spatele capului și îndoiți coatele.

Ridicați genunchiul drept până la piept.

Pierde umeri de grăsime

Pe măsură ce ridicați genunchiul, ridicați ușor și răsuciți partea superioară a corpului, astfel încât să atingeți cotul stâng pe genunchiul drept. Coborâți partea superioară a corpului și aduceți genunchiul drept în jos, ridicând simultan genunchiul stâng, atingând genunchiul stâng până la cotul drept. Repetați această mișcare, alternând genunchii și coatele alternativ.

Ciclismul abdominal ajută la motorul intercostal, este parte indispensabilă în orice sesiune de antrenament pentru burtă. Acești mușchi de pe părțile laterale ale trunchiului nu sunt importante doar în ceea ce privește forța abdominală și stabilitatea musculară centrală, dar arată și minunat dacă ies clar.

pastilele rina nasa pierderea în greutate

Mușchiul intercostal tonifiat va crea un aspect subțire și solid pe părțile laterale. Mușchii intercostali sunt cel mai probabil primul grup muscular care apare după o perioadă de antrenament abdominal. Ele vor apărea ca linii subțiri de la coastele inferioare până la oasele șoldului.

Curbele diagonale și scândurile unilaterale sunt, de asemenea, excelente pentru mușchii intercostali.

Costume de pierdere de grăsime

Doar câteva minute de exercițiu vă vor face să vă simțiți obosiți! Faceți exerciții pentru picioare, fese și spate cu un exercițiu lăsat.

Lăsarea este un exercițiu excelent care vizează picioarele și fesele și trebuie să utilizați șoldurile, spatele și abdomenul ca grup muscular secundar. Pentru a vă relaxa picioarele, începeți cu o poziție verticală, cu picioarele la lățimea șoldului. Faceți un pas lung cu piciorul drept înainte. Îndoiți piciorul drept și coborâți-vă pe podea până când genunchiul drept este la un unghi de 90 de grade, în timp ce faceți exerciții, mențineți-vă spatele drept.

Împingeți-vă în sus, concentrându-vă greutatea pe piciorul drept.

Cum să obții abdominale bune (pentru femei)

Repetați acest lucru cu piciorul stâng. Utilizați mișcări lente și netede - rigiditatea sau mișcările bruște pot provoca leziuni la genunchi sau la spate. Poate că atunci când faci exerciții abdominale vrei în principal să ai un abdomen tonifiat, dar un regim variat de exerciții este esențial pentru a avea o formă bună, un echilibru bun, o coloană vertebrală puternică și o stare generală de sănătate bună. Nu ratați niciun grup de mușchi între piept și genunchi, altfel veți regreta! Avea atâtea, atâtea exerciții pentru mușchii de sprijin central.

Cum să pierzi grăsimea de pe umeri, Pierde umeri de grăsime

Puteți practica yoga, cum ar fi poza de războinic, poză cobra sau poză de cămilă. Mișcarea supraomului și a câinelui arătător ajută, de asemenea. Mușchii centrali puternici sunt absolut esențiali pentru a avea abdominale frumoase. Nu credeți concepțiile greșite despre antrenamentul abdominal.

Puteți pierde grăsime peste tot. Cum să pierdeți grăsimea din spate

Deoarece atât de mulți oameni doresc să aibă abs frumoase, vor exista o mulțime de informații false și afirmații nefondate în această privință. Nu aveți prea multă încredere în tot ceea ce auziți atunci când vine vorba de construirea unor abdomene bune.

Dacă există informații care sună grozav, poate fi necesar să fiți prudenți. Prieten nu poti arde doar grăsimea din burtă.

candy godiva pierdere în greutate ignatia pierderea în greutate

Aceasta este o anecdotă larg răspândită. Nu este o chestiune de a încerca să faci multă muncă pe o anumită parte, din cauza exercițiilor fizice nu poti îndepărtați grăsimea într-o locație atât de separată. Grăsimea este de fapt arsă încet pe tot corpul.

buric de grăsime natural natural jason atherton pierdere în greutate

Asevedeași