Cum să pierdeți gleznele de grăsime, Cum sa scapi de glezna: 12 pasi

Cum să-mi fac gleznele mai subțiri

Grăimea la nivelul gleznelor determină o lipă de definiție au de ditincție între partea inferioară a mușchiului gambei și începutul articulației gleznei, o problemă care ete mai frecventă la Conţinut: sfaturi Grăsimea la nivelul gleznelor determină o lipsă de definiție sau de distincție între partea inferioară a mușchiului gambei și începutul articulației gleznei, o problemă care este mai frecventă la femei.

CPHealthGroup

O serie de factori și boli contribuie la acumularea de grăsimi, precum moștenirea genetică poate cea mai frecventă dintre toateobezitatea, diabetul, hipertensiunea, bolile de inimă și limfedemul. Scăderea sau scăparea de grăsime la glezne depinde de cauza. Când cauza este o boală, aceasta tinde să fie mai tratabilă decât atunci când este cauzată de factori genetici. Dacă observați că gleznele dvs.

cum să pierdeți gleznele de grăsime pierzi in greutate

El ar trebui să-și examineze picioarele, gleznele și picioarele și să pună întrebări despre istoricul familiei, dieta, stilul de viață și chiar să-și măsoare tensiunea arterială sau să-l trimită pentru un test de sânge pentru a verifica nivelul sângelui. Medicul va afla dacă grăsimea de gleznă cum să pierdeți gleznele de grăsime o cauză relativ benignă cum ar fi creșterea în greutate sau edemul din cum să pierdeți gleznele de grăsime aportului mare de sare sau dacă este legată de o boală cum ar fi circulația slabă sau boli de inimă.

Cu toate acestea, medicul generalist nu este un specialist în picioare sau circulație, de aceea trebuie să obțineți o sesizare de la un specialist în domeniu.

cum să pierdeți gleznele de grăsime slabeste 10 kg in 3 luni

Din motive genetice, unele femei au oase mai mari, precum și glezne mai groase și mușchiul gambei, care nu pot fi corectate fără o intervenție chirurgicală invazivă. Obezitatea cum să pierdeți gleznele de grăsime în mod evident acumularea de grăsime corporală, dar fața, abdomenul, fesele și coapsele sunt cele mai frecvente locuri de depunere a grăsimii nu gleznele. Căutați un specialist care să vă evalueze gleznele.

Descoperirea cauzei 1 Faceți o întâlnire cu un medic.

Dacă medicul general este de părere că grăsimea de gleznă este legată de probleme de circulație a sângelui, cum ar fi insuficiența venoasă o problemă la nivelul venelor care determină acumularea de sânge sau alte lichide în jurul gleznei și picioruluiputeți fi referit la o intalnire cu un chirurg vascular.

Dacă este suspectată o problemă hormonală cum ar fi un indice de insulină scăzut, care indică diabettrebuie căutat un endocrinolog. Dacă este suspectată o problemă cardiacă cum ar fi insuficiență cardiacă congestivăun cardiolog este specialistul potrivit pentru a căuta pentru a trata problema.

cum să pierdeți gleznele de grăsime pierdere în greutate amețeli oboseală

Ecografia vasculară este o procedură nedureroasă care permite medicului să evalueze funcționarea venelor și arterelor la nivelul piciorului inferior.

Ortopedul poate fi un specialist în picioare și poate diagnostica și probleme de gleznă. Obțineți un diagnostic precis și cunoașteți cauzele.

cum să pierdeți gleznele de grăsime sfaturi de pierdere în greutate în 15 zile

Asigurați-vă că cereți o explicație clară medicului despre diagnostic, în special cauza dacă este posibil și diferitele opțiuni de tratament pentru gleznă. Dacă medicul dvs. Formele și dimensiunile corpului se pot schimba ușor, dar numai într-un interval acceptabil definit.

Cum să pierdeți rapid grăsimea din burtă

Tipurile de fibre musculare și structura osoasă sunt caracteristici moștenite, astfel că pierderea în greutate și exercițiile pentru mușchii picioarelor pot avea un impact foarte mic asupra grosimii gleznelor.

Cercetează diferitele cauze ale gleznelor groase de pe internet. Astfel, veți face o idee despre posibilele tratamente care pot fi făcute acasă, dar preferați întotdeauna site-uri medicale de încredere. Partea 2 din 4: Combaterea bolilor vasculare Exercitați-vă mai mult picioarele.

Mersul, alergarea și mersul pe bicicletă sunt toate exerciții grozave care forțează mușchii din picioarele tale inferioare să se contracte. Dacă aveți o circulație slabă la nivelul picioarelor din cauza unui defect sau a unei scurgeri în valvele din interiorul venelor o cauză obișnuită a insuficienței venoaseexercitarea mușchilor gambei poate acționa ca o a doua inimă, deoarece venele se constrâng, ceea ce ajută la pompă sânge venos.

La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru menținerea vieții și protejarea organelor tale. Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă luați mai multe calorii decât corpul dvs. În cazul în care corpul dvs. Femeile tind să stocheze grăsime suplimentară în șolduri, burtă inferioară și coapse interioare.

Atunci când alegeți o alergare, practicați-o pe o suprafață moale cum ar fi iarbă și purtați pantofi de alergare amortizați la impact, pentru a nu crește riscul de rănire sau glezne întorsă și contribuiți la agravarea problemei. Întinderea gleznelor și a gambei poate contribui, de asemenea, la promovarea circulației sângelui și a fluxului limfatic.

Luați în considerare luarea medicamentelor pentru subțiarea sângelui.

Cum sa scapi de glezna: 12 pasi

Acumularea de fluid edem în jurul gleznelor poate fi, de asemenea, cauzată de boala arterială periferică, care apare atunci când arterele mici care transportă sânge până la picioare devin treptat mai înguste sau obstruate de acumularea plăcii în pereții arteriali - a proces cunoscut sub numele de ateroscleroză. Fără circulație sanguină adecvată, țesuturile picioarelor și ale gleznelor nu primesc cantitatea necesară de oxigen și alți nutrienți și sunt deteriorate.

În timp, regiunea se inflamează. Anticoagulantele de obicei, cu prescripția medicului împiedică acumularea plăcii în artere și promovează o mai bună circulație prin reglarea tensiunii arteriale. Cele mai frecvente medicamente subțiri de sânge sunt aspirina și warfarina.

CUM SCAPI DE GLEZNA GRASĂ: 12 PAȘI (CU POZE) - SFATURI -

Placa arterială conține colesterol, astfel încât menținerea unui nivel sănătos de colesterol din sânge poate ajuta la prevenirea aterosclerozei. Purtați ciorapi de compresie. Este posibil să cumpărați ciorapi de compresie online, de la magazinele de aprovizionare medicală sau să-i accesați gratuit la cabinetul medicului dacă sunteți diagnosticat cu o boală vasculară. Ridicarea picioarelor atunci când te odihnești, te uiți la televizor sau stai la computer poate ajuta circulația sângelui în picioare reducând efectele gravitației.

A vă culca este și mai bine. Scufundați-vă picioarele și gleznele într-un bazin cu apă caldă și sulfat de magneziu pentru a reduce foarte mult durerea și umflarea.

Partea 3 din 4: Combaterea obezității Pierdeți greutatea cu exerciții fizice. Dacă grăsimea de gleznă este cauzată de obezitate, pierderea în greutate ar trebui, de asemenea, să ajute la reglarea acelei părți a corpului la un moment dat, pe lângă îmbunătățirea sănătății generale prin reducerea riscului de atacuri de cord și de accident vascular cerebral, de exemplu.

În funcție de gradul de obezitate, cel mai bine este să începeți cu exerciții care nu pun prea multă presiune asupra gleznelor și a altor articulații ale picioarelor, precum înotul și ciclismul.

Cum să pierzi vițeii și gleznele grase. Cum să vă subțiați picioarele și vițeii - wikiHow

Când sunteți relativ sănătos, adăugați exerciții fizice mai intense, cum ar fi mersul pe jos sau săriturile pe o mini trambulină, care promovează, de asemenea, o mai bună circulație în picioare și picioare. Rutinele de exerciții pentru persoanele obeze trebuie supravegheate de un profesionist din domeniul sănătății. Pierderea de grăsime apare mai întâi pe față și pe burtă; ai răbdare până poți arde grăsimea acumulată în glezne.

Încercați să faceți exerciții pentru picioare care vă crește definiția vițelului cum ar fi urcarea scărilor fără a crește mușchiul în sine. Definiția mușchiului poate face aspectul gleznelor mai subțire. Pierdeți greutatea prin scăderea consumului de calorii.

Pe lângă faptul că faci un antrenament cardiovascular, concentrează-te pe reducerea caloriilor pe care le consumi zilnic. Multe persoane care sunt relativ sedentare au nevoie de doar de calorii pe zi pentru a-și menține metabolismul și au suficientă energie pentru un nivel scăzut de exerciții fizice.

Prin tăierea a de calorii în fiecare zi, puteți pierde aproximativ 2 kg de grăsime pe lună. Salatele făcute cu verdeață și legume proaspete sunt alegeri excelente pentru pierderea în greutate, deoarece sunt sărace în calorii, bogate în nutrienți și relativ voluminoase bogate în fibreastfel încât acestea umplu stomacul. Amintiți-vă doar să o luați cu ușurință la pansamentele cu salată.

Exerciții de tonifiere și sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

A bea multă apă este excelent pentru pierderea în greutate, deoarece nu are calorii și ajută la controlul apetitului. Gândiți-vă la posibilitatea liposucției. Dacă aveți probleme cu pierderea excesului de grăsime în jurul gleznelor, luați o întâlnire cu un chirurg vascular sau plastic pentru a discuta despre eliminarea grăsimilor prin liposucție.

Deoarece este invazivă, chirurgia ar trebui să fie ultima opțiune pentru a combate problema și niciodată prima doar pentru comoditate.

Cum să-mi fac gleznele mai subțiri

În plus față de liposucție, chirurgul poate fi în măsură să micșoreze sau să modeleze oasele și mușchii gambei și gleznei inferioare Nu uitați să înțelegeți toate riscurile pe care le implică operația, cum ar fi reacțiile alergice la anestezie, infecții și sângerare.

Partea 4 din 4: Combaterea retenției de lichide Scade aportul zilnic de sare. Dieta bogată în sare tinde să umfle țesuturile, deoarece sodiul prezent în sare atrage apa din celulele care o depun în spațiile interstițiale și creează un tip de umflare cunoscut sub numele de edem.

cum să pierdeți gleznele de grăsime retete cura de slabire

Majoritatea alimentelor procesate au un conținut ridicat de sodiu, așa că preferă cărnile proaspete, farinele și legumele. Sosul de rosii din conserve, alte sosuri gata preparate, biscuiti si legume murate sunt deosebit de bogate in sodiu.

Aportul zilnic de sodiu trebuie să fie în jur de 1,5 și 2,3 grame. O dietă scăzută de sodiu recomandată de mulți medici este dieta DASH.

Dacă credeți că gleznele dvs. Astfel, pe măsură ce pierdeți kilogramele în plus, veți pierde și masa excesivă de grăsimi care sa acumulat în glezne. Luați notă! Ați putea fi, de asemenea, interesat de: Cum să deghizați gleznele largi Pașii de urmat: 1 Mai întâi de toate, trebuie să știți că cauza principală de a avea glezne mai groase se datorează excesului de greutate. Prin urmare, vă recomandăm să vă reajustați regimul alimentar pentru al face mai sănătos și mai echilibrat, contribuind astfel la o pierdere generală în greutate.

Ai răbdare dacă ești gravidă. Sarcina implică nu numai creșterea în greutate care vă poate afecta negativ gleznele, dar și perioade de circulație sanguină deficitară și pierderea în greutate pentru peste anii șaizeci ale nivelului hormonal, ceea ce duce adesea la retenția de lichid în picioare.

În acest fel, dacă sunteți îngrijorat de grăsimea din glezne în timpul sarcinii, cu siguranță puteți reduce aportul de sodiu, dar așteptați până când nașteți și vedeți dacă acestea revin la dimensiunea normală.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (Spoiler Alert: implică dietă și exerciții fizice)

Mersul într-un ritm moderat și ridicarea mereu a picioarelor în timp ce stai poate ajuta la reducerea umflăturii gleznei în timpul sarcinii. De asemenea, știți că edemul poate crește și scade în timpul ciclului menstrual al unei femei. Evitați consumul de alcool în exces, în special bere. Consumul constant de alcool poate deteriora pancreasul și ficatul, deoarece etanolul este toxic.

Asevedeași