Cum pierdeți grăsimea inferioară din spate

Cum să pierdeți grăsimea pe părțile inferioare ale spatelui

cum pierdeți grăsimea inferioară din spate primul fiară de ardere a grăsimilor

Încercați instruirea pe intervale de intensitate ridicată Deși poate părea plictisitor, consumul unei diete sănătoase și exercițiile fizice regulate sunt esențiale pentru cei care doresc să scape de grăsimea din spate. Deși acest plan de atac este mai mult un maraton decât un sprint, acesta îi poate ajuta pe cei care doresc să-și sculpteze secțiunea mijlocie.

Cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui

Urmați sfaturile de mai jos pentru o spate redusă. Bacsis Deși nu puteți reduce grăsimile la nivelul spatelui, menținerea unei diete sănătoase și exercitarea suficientă vă poate ajuta să ardeți grăsimile în general.

Uitați de reducerea punctelor Poate părea contraintuitiv, dar doar pentru că lucrați mușchii într-o anumită zonă nu înseamnă că vizați grăsimea din acea regiune. În schimb, după cum explică American Council on Exercise, antrenamentul vă poate ajuta să pierdeți grăsime în general.

cum pierdeți grăsimea inferioară din spate ardeți grăsime când adormiți

Când te antrenezi la intensitate mare sau pentru o lungă perioadă de timp, corpul tău descompune depunerile de grăsimi în glicerol și acizi grași liberi. Aceste substanțe intră în fluxul sanguin și acționează ca combustibil pentru ca organismul să continue exercițiul.

  1. Pierde în greutate 170 cm
  2. De ce perioadele se opresc cu pierderea în greutate

Din păcate, pentru cei care doresc să scape de grăsimea inferioară a spatelui, această defecțiune poate apărea oriunde în corp, nu doar în brațe, picioare, spate sau alte zone specifice. În plus, este important să păstrați în minte numărul de calorii pe care le ardeți în timp ce vă antrenați.

Mâncarea trebuie să fie variată și hrănitoare.

Clinica Mayo afirmă că un kilogram de grăsime este aproximativ egal cu 3. Deși poate fi tentant să creșteți numărul de ședințe și greutăți pe care le faceți pentru a vă tonifica partea inferioară a spatelui, acest lucru nu este suficient pentru a arde calorii masive.

Antrenamentul cu intensitate mare HIIT și exercițiile pierderea în greutate tci ard mai multe calorii și, prin urmare, sunt mai eficiente pentru pierderea de grăsime.

Cum să scăpați de grăsimea din spate

Bacsis Incorporarea antrenamentelor de forță, antrenamentelor HIIT și cardio în ziua ta și curățarea dietei pot ajuta la reducerea masei de grăsime corporală. Urmăriți-vă dieta Înainte de a aduce modificări regimului de antrenament, este important să vă verificați mai întâi dieta. Urmărirea a ceea ce mănânci este o parte importantă a capacității de a scăpa de grăsimea din spate.

Pentru a evita consumul fără minte și adesea nesănătosîncercați să vă scrieți mesele și gustările într-un jurnal alimentar sau utilizați o aplicație pentru jurnalul alimentar. Acest lucru vă ajută să înțelegeți mai bine ce luați în fiecare zi. AHA sugerează să urmăriți cu atenție dimensiunile porțiilor pentru a vă asigura că nu mâncați în exces în timpul micului dejun, prânz și cină. De asemenea, ei recomandă evitarea mâncării nedorite atunci când gustăm între mese și alegem în schimb opțiuni sănătoase, cum ar fi fructe, legume și cereale integrale.

După cum explică Cleveland Clinic, pierderea în greutate înseamnă arderea mai multor calorii decât consumați. Din această cauză, concentrarea exclusivă asupra exercițiilor fizice fără abordarea alimentelor pe care le consumați nu este o strategie bună.

Este posibil să pierdeți grăsimea din spate

În schimb, micile modificări dietetice pot face o mare diferență atunci când încercați să vă tonificați partea inferioară a spatelui și să ardeți grăsimi. Creșteți-vă nivelul de activitate Odată ce dieta este verificată, îndreptați-vă atenția asupra activității zilnice.

cum pierdeți grăsimea inferioară din spate îndepărtați depozitul de grăsime pe pleoapă

Pentru a scăpa de grăsimea din spate, este crucial să faceți o cantitate adecvată de exerciții în fiecare zi. Practic, dacă doriți să slăbiți, trebuie să ardeți mai multe calorii prin exerciții fizice decât luați în dieta.

Pentru a face acest lucru, Departamentul de Sănătate și Servicii Umane HHS sugerează eforturi pentru a obține cel puțin până la de minute de activitate pierderea recentă în greutate este definită ca de intensitate moderată în fiecare săptămână. Aceasta poate include exerciții precum mersul pe jos, mersul cu bicicleta sau utilizarea elipticii.

Timpul dvs.

  • Sonne s 7 pierdere în greutate
  • Aflați cum să pierdeți grăsimea din spate: exerciții fizice, dietă - Societate -
  • Cum să pierdeți grăsimea pe părțile inferioare ale spatelui |

Persoanele care doresc să-și tonifice partea inferioară a spatelui pot alege, de asemenea, să participe la 75 de minute de exerciții energice în fiecare săptămână. Aceasta include antrenamente precum înot rapid, cursuri de fitness provocatoare, jogging sau sprinting.

Rețineți că aceste linii directoare reprezintă cantitatea săptămânală minimă recomandată de activitate.

Grăsime din spate pierde sfaturi

Completarea mai mult decât aceasta poate duce la arderea grăsimilor suplimentare. Nu uitați să vă întăriți mușchii Când vă gândiți să pierdeți în greutate și să eliminați grăsimea din secțiunea dvs. Cu toate acestea, este la fel de important să încorporați antrenamentul de forță în antrenamentele dvs.

Conform unei revizuiri din iulie-august publicată în Rapoarte curente despre medicina sportivă, adăugarea de exerciții de antrenament de rezistență în rutina dvs.

Pierdeți grăsimea superioară în spate

Persoanele care efectuează acest tip de exercițiu au văzut îmbunătățiri în metabolismul lor de odihnă. Acest lucru se întâmplă deoarece dimensiunea crescută a mușchilor lor necesită combustibil suplimentar și energie din corp pentru a menține țesutul.

cum pierdeți grăsimea inferioară din spate versetele quranice pentru greutatea pierde

În plus, persoanele care s-au angajat în antrenamentele de forță au pierdut în mod regulat grăsime corporală. Cum pierdeți grăsimea inferioară din spate tip de exercițiu pare a fi deosebit de eficient în reducerea grăsimilor în zona abdominală și a taliei. Astfel, poate aduce beneficii celor care doresc să scape de grăsimea din spate. Pentru a valorifica aceste beneficii de ardere a grăsimilor, HHS recomandă efectuarea de antrenamente de rezistență care vizează grupurile musculare majore cel puțin de două ori pe săptămână.

Exercițiile de forță trebuie făcute la o intensitate moderată sau mai mare și pot include greutăți libere, benzi de rezistență sau aparate de gimnastică.

cum pierdeți grăsimea inferioară din spate burner de grăsime rossman

De asemenea, puteți face cum pierdeți grăsimea inferioară din spate de greutate corporală, cum ar fi flotări, fluturări și chin-up-uri. Încercați instruirea pe intervale de intensitate ridicată O altă strategie pe care s-ar putea să o puteți folosi atunci când încercați să pierdeți grăsimea din spate este antrenamentul pe intervale. Acest tip de antrenament implică perioade scurte de exerciții de intensitate ridicată, cu pauze de odihnă intercalate între ele.

La sala de sport locală, aceasta poate fi oferită sub formă de cursuri de fitness HIIT, boot camp sau kickboxing.

Cum să pierdeți grăsimea pe părțile inferioare ale spatelui

Potrivit unei lucrări de cercetare din aprilie prezentate în Recenzii privind obezitatea, atât exercițiul aerob de intensitate moderată, cât și antrenamentul la intervale de intensitate mare pot fi eficiente pentru pierderea de grăsime. Subiecții care au folosit aceste metode de antrenament au văzut scăderi semnificative ale masei grase din întregul corp și ale circumferinței greutății.

  • De ce pierzi greutatea când este trist
  • Cum să scăpați de grăsimea din spate - Sănătate -
  • Cele 3 modalități cele mai bune de a pierde grăsimea din spate - Grăsime din spate pierde sfaturi

Pentru acele persoane care se luptă să atingă timpul de activitate recomandat de HHS, antrenamentul la intervale de intensitate ridicată poate fi deosebit de atrăgător.

În general, această metodă de antrenament oferă rezultate mai bune în mai puțin timp, făcându-l potrivit pentru cei cu un stil de viață ocupat.

Asevedeași